Skażenie arsenem Dolny Złotego Potoku i Doliny Trującej

matei88
...
...
GG: 3999115

Skażenie arsenem Dolny Złotego Potoku i Doliny Trującej

Post autor: matei88 » poniedziałek 20 wrz 2010, 16:57

Witam serdecznie!!!

Jestem studentem Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu i piszę pracę dyplomową na poniższy temat. Jeśli dysponujecie, to potrzebowałbym od Państwa wszelkie publikacje naukowe, materiały, książki bądź nawet relacje dotyczące właśnie tego tematu.
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

_tomek
Gwarek
Gwarek
Relacja: Mieszkaniec
Kontakt:

Re: Skażenie arsenem Dolny Złotego Potoku i Doliny Trującej

Post autor: _tomek » poniedziałek 20 wrz 2010, 20:52

A czy Szanowny Student ma imię, nazwisko, promotora, wydział, rok studiów...
Wypadałoby...

Czy Student był w Złotym Stoku, odwiedził wspomniane miejsce, przeczytał jakąś książkę już, ma jakieś przemyślenia?...

Czy Student zgromadził już samodzielnie jakieś materiały i może je nam udostępnić...

Temat arsenu był nawet pobieżnie poruszany na tym forum, a Złoty Stok jest jednym z bardziej zanieczyszczonych arsenem miejsc na świecie.
Ciekawostką jest np. że na ogródkach działkowych POD RADOŚĆ - zasilanych w wodę z kopalni nie chcą rosnąć ogórki...i nawet to też już było przedmiotem badań. Także jest MNÓSTWO materiałów. Nie ukrywam, że pytanie o "wszelkie publikacje naukowe" mnie nieco rozdrażniło...bo jak Student już u mieszkańców szuka publikacji naukowych to bardzo kiepsko o nim świadczy (co nie znaczy, że nie mamy).

Czy praca będzie tylko analizą dostępnych wyników/opracowaniem, czy w planach są badania gleby i wód - jeśli tak, to jakie, ile, czy bedą oznaczenia także innych pierwiastków - np. ołowiu?

Awatar użytkownika
łazik
Gwarek
Gwarek
Relacja: Sympatyk

Post autor: łazik » poniedziałek 20 wrz 2010, 21:57