RANKING KNAJP

WNO FOLLOWER
Gwarek
Gwarek
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 19 wrz 2010, 18:54
Relacja: Sympatyk

RANKING KNAJP

Post autor: WNO FOLLOWER » niedziela 19 wrz 2010, 19:28

W Złotym Stoku jest 11 knajp. Chciałbym abyśmy zrobili ranking najlepszych. W tym celu ogłaszam konkurs trwający dajmy na to do 15 października. Z jednego nicka można oddać po jednym głosie. Klasyfikujemy wszystkie knajpy: od tej w której się najlepiej czujemy i o której mamy jak najlepsze zdanie do knajpy do której nie chcemy chodzić. Proszę sklasyfikować wszystkie nawet jeżeli nie mamy zdania, tylko te głosy będą się liczyć. Ranking będę starała się aktualizować na bieżąco.

Oto lista w kolejności od SE do NW (w nawiasach nazwy potoczne):

1. DARZ BÓR
2. NASZA SZKAPA
3. ZŁOTA KORONA
4. BAR NA KOPALNI
5. KARCZMA W STAREJ KUŹNI
6. STREFA GRY
7. (lipka) nie wiem jak to się fachowo teraz nazywa
8. KROKUS (trupek)
9. APETIT (Szczucki)
10. KLUBOWA
11. PALERMO


Miłych przemyśleń.
Ostatnio zmieniony niedziela 19 wrz 2010, 21:44 przez WNO FOLLOWER, łącznie zmieniany 1 raz.
Miasteczko zamieszkiwała bowiem bardzo dziwna społeczność.
ROZDZIAŁ I 41 KUSZENIE ŚW. ANTONIEGO

bułka
Gwarek
Gwarek
Posty: 402
Rejestracja: wtorek 07 wrz 2010, 20:54
Relacja: Mieszkaniec

Re: RANKING KNAJP

Post autor: bułka » niedziela 19 wrz 2010, 19:38

a gdzie dwunasta knajpa?

WNO FOLLOWER
Gwarek
Gwarek
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 19 wrz 2010, 18:54
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: WNO FOLLOWER » niedziela 19 wrz 2010, 19:44

Mój typ a zarazem klasyfikacja generalna rankingu po oddanym jednym głosie

1 Złota Korona - 10 pkt
2 Palermo 9
3 Strefa Gry 8
4 Darz Bór 7
5 Krokus 6
6 Klubowa 5
7 Apetit 4
8 Nasza Szkapa 3
9 Bar - kopalnia 2
10 Stara Kuźnia 1
11 Lipa 0
Miasteczko zamieszkiwała bowiem bardzo dziwna społeczność.
ROZDZIAŁ I 41 KUSZENIE ŚW. ANTONIEGO

bułka
Gwarek
Gwarek
Posty: 402
Rejestracja: wtorek 07 wrz 2010, 20:54
Relacja: Mieszkaniec

Re: RANKING KNAJP

Post autor: bułka » niedziela 19 wrz 2010, 19:56

1. Stara Kuźnia 10 pkt
2. Apetit - 9 pkt
3. Złota Korona - 8 pkt
4. Bar kopania - 7 pkt
5. Nasza Szkapa - 6 pkt
6. Darz Bór - 5 pkt
7. Palermo - 4 pkt
8. Klubowa - 3 pkt
9. Strefa Gry - 2 pkt
10. Lipa - 1 pkt
11. Krokus- 0 pkt

WNO FOLLOWER
Gwarek
Gwarek
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 19 wrz 2010, 18:54
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: WNO FOLLOWER » niedziela 19 wrz 2010, 20:08

Dzięki za głos :lol:
Już liczymy:

1 Korona 18
2 Palermo 13
Apetit 13
4 Darz Bór 12
5 St. Kuźnia 11
6 Strefa Gry 10
7 Kopalnia 9
Szkapa 9
9 Klubowa 8
10 Trupek 6
11 Lipa 1
Miasteczko zamieszkiwała bowiem bardzo dziwna społeczność.
ROZDZIAŁ I 41 KUSZENIE ŚW. ANTONIEGO

_tomek
Gwarek
Gwarek
Posty: 2474
Rejestracja: piątek 04 cze 2010, 23:52
Relacja: Mieszkaniec
Kontakt:

Re: RANKING KNAJP

Post autor: _tomek » niedziela 19 wrz 2010, 20:57

To teraz moja opinia - na zasadzie jesli chciałbym coś zjeść- gdzie bym się udał.
Palermo - 10
Kuźnia - 9
Korona - 8
Apetit - 7
Bar na kopalni -6
Darz Bór -5

Do pozostałych nie udałbym się wogóle...zero.

Natomiast taki ranking nie odzwierciedla tego, gdzie chciałbym pójść na piwo ze znajomymi...Palermo, Kuźnia....ale moi kumple z dawnych lat preferują trupka...

Nie uwzględnia także - zjeść dobrze i TANIO....wtedy Apetit, Palermo, Bar na kopalni...
Kuźnia ma ceny wrocławskie...

WNO FOLLOWER
Gwarek
Gwarek
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 19 wrz 2010, 18:54
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: WNO FOLLOWER » niedziela 19 wrz 2010, 21:03

Miałam takich głosów nie uwzględniać ale niech będzie.
Jak nie mamy zdania to dajemy po prostu 0.

1 Korona 26
2 Palermo 23
3 Apetit i Kuźnia 20
5 Darz Bór 17
6 Kopalnia 15
7 Strefa 10
8 Szkapa 9
9 Klubowa 8
10 Trupek 6
11 Lipa 1

Chciałbym aby ranking był wypadkową różnych czynników: gdzie na piwko, gdzie zjeść, gdzie zaprosić znajomych. Wtedy będziemy też wiedzieć na jaką knajpę jest zapotrzebowanie w mieście.
Miasteczko zamieszkiwała bowiem bardzo dziwna społeczność.
ROZDZIAŁ I 41 KUSZENIE ŚW. ANTONIEGO

zlotasztabka
Sztygar
Sztygar
Posty: 165
Rejestracja: sobota 06 mar 2010, 14:52
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: zlotasztabka » niedziela 19 wrz 2010, 21:21

1 10p PALERMO + marka w okolicy - zamknięte we wrześniu
2 9p STREFA GRY + canal plus sport - przełączają na inne kanały
3 8p DARZ BÓR + najlepsze żarcie - myszki latają
4 7p TRUPOSZ + tradycja - dym od fajek
5 6p BAR KOPALNIA + mielony, frytki,marchewka z groszkiem - krótko otwarte
6 5p KORONA + wystrój i miła obsługa - jeszcze się nie rozkręciło
7 4p APETIT + dobre żarcie - krótko otwarte
8 3p KUŹNIA + nawiązanie do historii - ceny
9 2p KLUBOWA + tradycja - podejście do klienta
10 1p NASZA SZKAPA+ miejsce na grill - daleko
11 0p LIPA + Martyna - reszta

WNO FOLLOWER
Gwarek
Gwarek
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 19 wrz 2010, 18:54
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: WNO FOLLOWER » niedziela 19 wrz 2010, 21:41

Dzięki za głos i opinie:
Teraz wygląda to tak

1 Palermo 33
2 Korona 31
3 Darz Bór 25
4 Apetit 24
5 Kuźnia 23
6 Kopalnia 21
7 Strefa 19
8 Trupek 13
9 Szkapa Klubowa 10
11 Lipa 1
Miasteczko zamieszkiwała bowiem bardzo dziwna społeczność.
ROZDZIAŁ I 41 KUSZENIE ŚW. ANTONIEGO

Awatar użytkownika
łazik
Gwarek
Gwarek
Posty: 1122
Rejestracja: czwartek 28 sty 2010, 13:30
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: łazik » niedziela 19 wrz 2010, 22:16

1.Trupek- piwo nie ma szans aby się przeterminowało
2.Dasz bór-sentyment
3-Apetit-po meczu
4-Korona + Kuźnia-tylko na wieczerzę
6- Bar Kopalnia-z biegu
7-Strefa-bo kolega
8-Nasza Szkapa-miasteczko Twim Peax
9-Palermo-podsłuch to podstawa
10-Klubowa-kosmici z zemsty ja zesłali.
11-Lipa-gdzie reszta była ,jak jej nie było.poz

WNO FOLLOWER
Gwarek
Gwarek
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 19 wrz 2010, 18:54
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: WNO FOLLOWER » niedziela 19 wrz 2010, 22:35

He he proponuję po 15 październiku klabing. Po 10 piw u zwycięzcy po 9 u drugiego itd :D :lol: :-)e005



Standings:

1Korona 38
2Palermo 35
3Darz Bór 34
4Apetit 32
5Kuźnia 30
6Kopalnia 26
7Strefa 23
Trup 23
9Szkapa 13
10Klubowa 11
11Lipa 1
Miasteczko zamieszkiwała bowiem bardzo dziwna społeczność.
ROZDZIAŁ I 41 KUSZENIE ŚW. ANTONIEGO

Awatar użytkownika
GAWLITZEK
Moderator
Moderator
Posty: 1128
Rejestracja: poniedziałek 29 sie 2005, 19:39
Relacja: Sympatyk
Lokalizacja: Europa
Kontakt:

Re: RANKING KNAJP

Post autor: GAWLITZEK » niedziela 19 wrz 2010, 22:54

WNO FOLLOWER pisze:W Złotym Stoku jest 11 knajp. Chciałbym abyśmy zrobili ranking najlepszych. W tym celu ogłaszam konkurs trwający dajmy na to do 15 października.
Nowy uzytkowniku o nazwie:New World Order FOLLOWER-dobrze rozszyfrowalem nick?Nagle ni z gruchy ni z pietruchy logujesz sie na forum w celu zrobienia ankiety na popularnosc knajp.Napisz prosze w jakim celu ten ranking-dla zabawy,wywiadu,moze pracujesz w ktorejs z nich.Czy wyniki te zostana gdziekolwiek wykorzystane?

Nie jestem typem knajpowicza,wole przygotowac w domu ale coz...czasami sie gdzies wdepnie.Wypowiem sie tylko na temat tych w ktorych bylem,wiec mozna doliczyc to do rankingu lub nie.Oto moj glos:

1. BAR NA KOPALNI - halas turystow,+ceny,+dobre jedzenie.
2. KARCZMA W STAREJ KUŹNI -obsluga wyrywa talerze sprzed nosa tuz po zjedzeniu,- ceny jak w Wiedniu :shock: +naprawde smaczne jedzenie,+wystroj
3. PALERMO +dobre jedzenie,ciagle urozmaicana oferta,-ciagle zajeci,dlugosc oczekiwania na posilek to koszmar....
4. APETIT - sasiedztwo cmentarza i ruchliwej drogi :-)e025
5. KLUBOWA -czar PRLu :( ,+ceny
6. KROKUS (trupek) -bezpieczenstwo
Pozdrawiam
Przyjaciel ziemi złotostockiej

_tomek
Gwarek
Gwarek
Posty: 2474
Rejestracja: piątek 04 cze 2010, 23:52
Relacja: Mieszkaniec
Kontakt:

Re: RANKING KNAJP

Post autor: _tomek » niedziela 19 wrz 2010, 23:00

Gawlitzku...a która knajpa się właśnie otworzyła...a którą NWO umieścił najwyżej...
Zauważ, że nikt nie może na jej temat nic złego powiedzieć, wystrój jest super, ceny i kuchnia co prawda nieznane, ale budzi same pozytywne skojarzenia...
Dobry kapitał startowy.
Także życzę powodzenia.

WNO FOLLOWER
Gwarek
Gwarek
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 19 wrz 2010, 18:54
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: WNO FOLLOWER » niedziela 19 wrz 2010, 23:11

He he jeżeli chodzi o rozszyfrowanie skrótu to może być :D Inni mówią Wychowana(y) Na Ogórkach :D

Jesienią zawsze zaczyna się szkoła a w knajpach zaczyna się picie.

Ranking jest z czystej ciekawości, nie mam w tym żadnego interesu, nie jestem związany z żadną z tych knajp, nie kandyduję na burmistrza ani nawet na radnego. Lubię za to piwko i jedzenie.

Dzięki za głosik. To ranking po pierwszym dniu:

1Palermo 43
2Apetit i Kuźnia 39

4Korona 38
5Kopalnia 36
6Darz Bór 34
7 Trupek 28
8 Strefa 23
9 Klubowa 17
10 Szkapa 13
11Lipa 1
Miasteczko zamieszkiwała bowiem bardzo dziwna społeczność.
ROZDZIAŁ I 41 KUSZENIE ŚW. ANTONIEGO

Martyna
Bajtel
Bajtel
Posty: 15
Rejestracja: wtorek 17 lut 2009, 23:08

Re: RANKING KNAJP

Post autor: Martyna » poniedziałek 20 wrz 2010, 11:39

WNO to klub niezwykle elitarny. i tak się nie domyślicie :lol:
Może nawet jakaś książka kiedyś na ten temat powstanie, Wno pisane rzeczywistością :lol:

Ale przejdźmy do tematu, czas na moje prywatne oceny:

1. Palermo- 10- tradycje, sympatyczne wnętrze, dobre jedzenie
2. Darz Bór - 9- z wystrojem już gorzej, ale jedzenie się broni
3. Kopalnia -8- smaczne jedzonko
4. Kuźnia -7- lokal bardzo mi się podoba, ale nawet we wrocku można zjeść w tych samych warunkach taniej
5. Apetit -6- kiedyś by w tym rankingu prowadził, ale moim zdaniem przestają dbać o kuchnię
6. Korona -5- byłam kilkakrotnie i jakoś się nie mogę przekonać,
niby łądnie, ale nie przytulnie, menu też nie przystaje do wystroju
7. Strefa -4- miłe wspomnienia
8. Trupek -3- klasyka gatunku
9. Klubowa -1- czysto, ciepło, czyli sa jakieś plusy:)
10. Szkapa -0- nie byłam i coś mnie nie kusi
11. Lipa -0- wyjątkowy klimat stanu wojennego, tylko żytniej brak...

B.A.G.
...
...
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 20 wrz 2010, 12:04
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: B.A.G. » poniedziałek 20 wrz 2010, 12:17

Jaki sens ma ta ankieta? Trudno porównywać Starą Kuźnię z Trupkiem czy Lipą bo standardy tych "knajp" różnią się od siebie diametralnie. Zresztą Kuźnię trudno nazwać "knajpą". Trupek i Lipa mają dosyć skromne terytorium, w dodatku z W.C. na zewnątrz, gdzie o papierze toaletowym czy ręcznikach można pomarzyć. Piwo tanie ok, ale coś za coś, tak? Wolę wydać złotówkę więcej i posiedzieć w przytulnym pomieszczeniu, bez towarzystwa "kwiatu" Złotego Stoku, gdzie miły młody pan kelner poda mi trunek do stolika, w dodatku z niewymuszonym uśmiechem :wink:
Moje głosy to:
1. Stara Kuźnia
2. Palermo

Reszta jest milczeniem :)

WNO FOLLOWER
Gwarek
Gwarek
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 19 wrz 2010, 18:54
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: WNO FOLLOWER » poniedziałek 20 wrz 2010, 18:13

Fajnie, że są kolejne głosy. Rzeczywiście spodziewałam się kontrowersji. Początkowo myślałam o podzieleniu lokali na kategorie, ale po namyśle pomyślałam, że te miejsca mają kilka cech wspólnych.

W każdym z tych lokali można:

- napić się piwa (średnio 3-6 zł.),

- zjeść coś (nie wiem jaką ofertę ma nowa lipa ale i tak nikt na nią nie głosuje :lol: )

- dostać wpiernicz (nawet droga do exclusive Korona nie gwarantuje bezpieczeństwa; wszyscy pamiętamy występ ŚPQQ na Andrzejkach 09 w Kuźni).

W ogóle to traktujmy ranking z przymrużeniem oka :P liczę na kolejne głosy

Aktualna klasyfikacja po głosach następujących internautów: WNO FOLLOWER,
bułka, _tomek, zlotasztabka, łazik, GAWLITZEK, Martyna, B.A.G.


1.Palermo 62
2.Kuźnia 56
3.Apetit 45
4.Kopalnia 44
5.Darz Bór i Korona po 43

7.Trupek 31
8.Strefa 27
9.Klubowa 18
10.Szkapa 13
11.Lipa 1
Ostatnio zmieniony poniedziałek 20 wrz 2010, 19:50 przez WNO FOLLOWER, łącznie zmieniany 1 raz.
Miasteczko zamieszkiwała bowiem bardzo dziwna społeczność.
ROZDZIAŁ I 41 KUSZENIE ŚW. ANTONIEGO

WNO FOLLOWER
Gwarek
Gwarek
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 19 wrz 2010, 18:54
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: WNO FOLLOWER » poniedziałek 20 wrz 2010, 19:34

Może w rankingu warto również docenić strony internetowe knajp (kolejność przypadkowa):

Strefa Gry:

http://strefagry.bloog.pl/?ticaid=6aebb

Złota Korona:

http://www.naturoterapia.com.pl/restauracja.html

Bar na Kopalni:

http://kopalniazlota.pl/index.php/article/47

Karczma w Starej Kuźni:

http://kopalniazlota.pl/index.php/article/48

Kawiarnia Klubowa:

http://klubowa.weebly.com/

Pizzeria Palermo:

http://pizza-palermo.pl/

Ranczo Nasza Szkapa:

http://www.eholiday.com.pl/ranczo_nasza ... 15907.html
Miasteczko zamieszkiwała bowiem bardzo dziwna społeczność.
ROZDZIAŁ I 41 KUSZENIE ŚW. ANTONIEGO

Szperacz
Gwarek
Gwarek
Posty: 302
Rejestracja: poniedziałek 25 maja 2009, 09:57

Re: RANKING KNAJP

Post autor: Szperacz » poniedziałek 20 wrz 2010, 19:46

Pierwszy raz na tym forum pojawia się wulgaryzm. Co to znaczy wpier... czy ty wiesz że wchodzą tu nie tylko dorośli ale także dzieci. Kto cię upoważnił do określenia mianem KNAJP lokali gastronomicznych, pijalni itd. Słoma z butów i obora z gęby. dziwię się że daliscie się ponieść emocjom i bierzecie udział w tak durnym i chamskim rakingu. Czy Lipa czy Kuźnia to lokal i to lokal dzieli ich przepaść, tak ale w kategorii restauracja, pijalnia czy lokal z 5 gwiazkowy. Pozdrawiam Szperacz

WNO FOLLOWER
Gwarek
Gwarek
Posty: 843
Rejestracja: niedziela 19 wrz 2010, 18:54
Relacja: Sympatyk

Re: RANKING KNAJP

Post autor: WNO FOLLOWER » poniedziałek 20 wrz 2010, 19:57

Ok wulgaryzm zmieniony. Racja.
Mimo wszystko zachecam do głosowania. Jeżeli chcemy aby Złoty Stok był miastem turystycznym to trzeba rozmawiać o gastronomii i rozrywce, tak mi się wydaje.
Nie zagłosujemy przecież który teatr jest najlepszy, albo która szkoła języków obcych.
Ja widziałam tych samych ludzi w różnych knajpach. Zarówno w Kuźni jak i Trupku.
Sorry ale obrażasz tych ludzi, dzisiaj mogę mieć ochotę na Lipkę a jutro na Darz Bór czy Koronę. Dlaczego mam być zaszufladkowana.
To właśnie mentalność Złotego Stoku, zrobiłam ranking dla zabawy a już zaczyna się... ach
Miasteczko zamieszkiwała bowiem bardzo dziwna społeczność.
ROZDZIAŁ I 41 KUSZENIE ŚW. ANTONIEGO

ODPOWIEDZ