Znaleziono 852 wyniki

autor: WNO FOLLOWER
poniedziałek 20 wrz 2010, 20:30
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

Re: RANKING KNAJP

Dzięki za radę. Słucham starszych stażem. Karczma to też określenie negatywne (z wikipedii): Karczma (austeria, gospoda, oberża, zajazd) ? budynek pełniący funkcje wyszynku, miejsca spotkań i zabaw miejscowej ludności oraz domu zajezdnego przeznaczonego dla podróżnych. http://www.sjp.pl/karczemny ka...
autor: WNO FOLLOWER
poniedziałek 20 wrz 2010, 20:07
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

Re: RANKING KNAJP

Samo słowo knajpa nie musi być określeniem negatywnym.

Jako przykład podaję restaurację Knajpa u Fryzjera z Kazimierza Dolnego:

http://www.ufryzjera.pl/

bądź portal o ciekawych lokalach Krakowa, który zreszta zainspirował mnie do stworzenia tego rankingu:

http://knajpy.krakow.pl/lokal/88
autor: WNO FOLLOWER
poniedziałek 20 wrz 2010, 19:57
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

Re: RANKING KNAJP

Ok wulgaryzm zmieniony. Racja. Mimo wszystko zachecam do głosowania. Jeżeli chcemy aby Złoty Stok był miastem turystycznym to trzeba rozmawiać o gastronomii i rozrywce, tak mi się wydaje. Nie zagłosujemy przecież który teatr jest najlepszy, albo która szkoła języków obcych. Ja widziałam tych samych ...
autor: WNO FOLLOWER
poniedziałek 20 wrz 2010, 19:34
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

Re: RANKING KNAJP

Może w rankingu warto również docenić strony internetowe knajp (kolejność przypadkowa): Strefa Gry: http://strefagry.bloog.pl/?ticaid=6aebb Złota Korona: http://www.naturoterapia.com.pl/restauracja.html Bar na Kopalni: http://kopalniazlota.pl/index.php/article/47 Karczma w Starej Kuźni: http://kopal...
autor: WNO FOLLOWER
poniedziałek 20 wrz 2010, 18:13
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

Re: RANKING KNAJP

Fajnie, że są kolejne głosy. Rzeczywiście spodziewałam się kontrowersji. Początkowo myślałam o podzieleniu lokali na kategorie, ale po namyśle pomyślałam, że te miejsca mają kilka cech wspólnych. W każdym z tych lokali można: - napić się piwa (średnio 3-6 zł.), - zjeść coś (nie wiem jaką ofertę ma n...
autor: WNO FOLLOWER
niedziela 19 wrz 2010, 23:11
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

Re: RANKING KNAJP

He he jeżeli chodzi o rozszyfrowanie skrótu to może być :D Inni mówią Wychowana(y) Na Ogórkach :D Jesienią zawsze zaczyna się szkoła a w knajpach zaczyna się picie. Ranking jest z czystej ciekawości, nie mam w tym żadnego interesu, nie jestem związany z żadną z tych knajp, nie kandyduję na burmistrz...
autor: WNO FOLLOWER
niedziela 19 wrz 2010, 22:35
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

Re: RANKING KNAJP

He he proponuję po 15 październiku klabing. Po 10 piw u zwycięzcy po 9 u drugiego itd :D :lol: :-)e005



Standings:

1Korona 38
2Palermo 35
3Darz Bór 34
4Apetit 32
5Kuźnia 30
6Kopalnia 26
7Strefa 23
Trup 23
9Szkapa 13
10Klubowa 11
11Lipa 1
autor: WNO FOLLOWER
niedziela 19 wrz 2010, 21:41
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

Re: RANKING KNAJP

Dzięki za głos i opinie:
Teraz wygląda to tak

1 Palermo 33
2 Korona 31
3 Darz Bór 25
4 Apetit 24
5 Kuźnia 23
6 Kopalnia 21
7 Strefa 19
8 Trupek 13
9 Szkapa Klubowa 10
11 Lipa 1
autor: WNO FOLLOWER
niedziela 19 wrz 2010, 21:03
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

Re: RANKING KNAJP

Miałam takich głosów nie uwzględniać ale niech będzie. Jak nie mamy zdania to dajemy po prostu 0. 1 Korona 26 2 Palermo 23 3 Apetit i Kuźnia 20 5 Darz Bór 17 6 Kopalnia 15 7 Strefa 10 8 Szkapa 9 9 Klubowa 8 10 Trupek 6 11 Lipa 1 Chciałbym aby ranking był wypadkową różnych czynników: gdzie na piwko, ...
autor: WNO FOLLOWER
niedziela 19 wrz 2010, 20:08
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

Re: RANKING KNAJP

Dzięki za głos :lol:
Już liczymy:

1 Korona 18
2 Palermo 13
Apetit 13
4 Darz Bór 12
5 St. Kuźnia 11
6 Strefa Gry 10
7 Kopalnia 9
Szkapa 9
9 Klubowa 8
10 Trupek 6
11 Lipa 1
autor: WNO FOLLOWER
niedziela 19 wrz 2010, 19:44
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

Re: RANKING KNAJP

Mój typ a zarazem klasyfikacja generalna rankingu po oddanym jednym głosie 1 Złota Korona - 10 pkt 2 Palermo 9 3 Strefa Gry 8 4 Darz Bór 7 5 Krokus 6 6 Klubowa 5 7 Apetit 4 8 Nasza Szkapa 3 9 Bar - kopalnia 2 10 Stara Kuźnia 1 11 Lipa 0
autor: WNO FOLLOWER
niedziela 19 wrz 2010, 19:28
Forum: O mieście i mieszkańcach
Temat: RANKING KNAJP
Odpowiedzi: 285
Odsłony: 57840

RANKING KNAJP

W Złotym Stoku jest 11 knajp. Chciałbym abyśmy zrobili ranking najlepszych. W tym celu ogłaszam konkurs trwający dajmy na to do 15 października. Z jednego nicka można oddać po jednym głosie. Klasyfikujemy wszystkie knajpy: od tej w której się najlepiej czujemy i o której mamy jak najlepsze zdanie do...